Παρασκευή 25 Μαρτίου 2016

Κοιτώντας τα βιβλία


Περνώ τις ώρες μου κοιτώντας αυτήν την εικόνα. 
Εικόνα γεμάτη χρωματιστές ράχες βιβλίων με γράμματα ή χωρίς. 
Πόσες λέξεις κρύβονται εκεί μέσα, πόσες στιγμές ανθρώπων που έμειναν σκυφτοί πάνω από ένα χαρτί ή μπροστά από μια οθόνη. Σαν να τους έχω όλους εδώ μπροστά μου, να παρακολουθώ τη σκέψη τους, να αγωνιώ για την επόμενη λέξη, για την επόμενη πρόταση. Για φαντάσου η στιγμή, η μικρή αυτή στιγμή, επιζεί ακόμα. Τυπώθηκε και έμεινε, νικώντας το χρόνο. Να την εδώ μπροστά μου. Συγκεντρωμένος χρόνος, στοιβαγμένος στο χαρτί, τοποθετημένος σε ξύλινα ράφια. 
Χρόνος γραφής, χρόνος ανάγνωσης.
Όλα σε αυτήν την εικόνα που δεν χορταίνω να κοιτώ, σαν να μην υπάρχει μεγαλύτερη απόλαυση από έναν καναπέ τοποθετημένο απέναντι από μια βιβλιοθήκη. 
Τη δική μου βιβλιοθήκη.

2 σχόλια:

Roadartist είπε...

Υπέροχο :)

librarian είπε...

Ευχαριστώ πολύ καλλιτέχνιδα!
Την καλημέρα μου από τον νότο!